vrijdag 7 augustus 2015

Flowergirl


Leven in kleur
Kleur in leven
Bloeien en stralen
Kleurbepalend
Sfeerverhogend


Zo aanwezig en toch zo lief
Zo overweldigend en toch zo fragiel
Zo bepalend, maar oh zo prachtig


Bloemen horen bij mij... In huis, in de tuin. Ik kan me niet zonder voorstellen...


Ja, bloemen verwelken... Maar wat hebben ze tot die tijd kleur en vrolijkheid gebracht. En zelfs verwelkt kunnen ze nog prachtig zijn...


Kijk goed om je heen en je ziet overal waar je gaat bloemen... Een prachtig solo bloemetje in de voegen van de stenen op de stoep of een onverwachte bloemenpracht in de stad tussen het beton...


Ik geniet van bloemen in de vrije natuur, dat zijn echte geluksmomentjes.


Maar er moeten ook altijd bloemen, groot of klein, bij mij in huis staan.


Breng kleur, vrolijkheid en sprankeling in huis. Bloemen zijn de finishing touch in je interieur.


Je hoeft echt niet duur uit te zijn als je je huis, tuin of balkon met bloemen wil opfleuren, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.


In huis kan een enkele bloem al een eyecatcher zijn (al dan niet geplukt uit eigen tuin).


Voor je tuin zijn er vele goedkope manieren om tot een prachtig bloeiende tuin of balkon te komen.


Meer hierover in een nieuwe update van mijn blog, binnenkort...
Tot die tijd, kleur je leven, elke dag en geniet er van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten